Philips SHQ5200/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHQ5200/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Lucille Adriaens 16-05-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

Het zit veel beter dan de koptelefoon die ik eerst had. Deze blijft goed zitten en zit zacht om mijn oren, geen drukkend gevoel. Muziek kwaliteit is uitstekend. Ik ben er heel blij mee.

clovis143 11-05-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

Ik heb deze koptelefoon al een aantal weken in bezit en ben er over het algemeen tevreden over. hij is licht en zit goed op de oren. ook de lengte van de kabel is net lang genoeg. omdat deze koptelefoon is bedoeld om mee te hardlopen/fietsen om zo het omgevingsgeluid te horen, functioneert hij is deze omstandigheden naar behoren omdat je alle geluiden in je omgeving goed hoort. Wil jij de koptelefoon echter gebruiken in bijvoorbeeld een trein dan kunnen medereiziger jouw muziek goed horen.

Aische 23-04-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

Het zit lekker, maar het is veel te warm! Geluidskwaliteit is super. Verder vind ik hem iets te groot.

Mirjam M. 20-04-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

Koptelefoon is fijn om te dragen tijdens het hardlopen en vrij licht. Geluidskwaliteit is bijzonder goed en blijft zelfs stabiel tijdens een sprong over een tak of iets dergelijks. Schokvrij dus en dat is heel fijn. Ook blijven de omgevingsgeluiden hoorbaar, hetgeen bijdraagt aan de veiligheid. De vormgeving is eigentijds, al denk ik dat het wel leuk zou zijn wanneer je de mogelijkheid hebt om uit meerdere kleuren te kiezen. Bij een wat langere run worden de oren wel wat warm.

Mijn partner heeft een wat groter hoofd en hij vond het draagcomfort wat minder. De koptelefoon is wel in lengte verstelbaar, maar niet in breedte. Dus voor de wat 'grotere' mens is deze wellicht wat minder geschikt.

Yvonne uit Delft 14-04-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

De geluidskwaliteit vond ik goed, terwijl tegelijkertijd toch omgevingsgeluid nog te horen was.
Hij zit goed en blijft ook goed zitten tijdens het hardlopen. Hij blijft ook goed op je oren zitten. (Wat dat betreft echt een verbetering ten opzichte van oordopjes die om en om uit je oren ploppen tijdens het lopen). Hij is makkelijk verstelbaar. In vergelijking met oordopjes is hij wel vrij groot (je wikkelt hem niet even snel om je mp3 speler, om m in je zak mee te nemen).

R.Derks 13-04-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

De hoofdtelefoon zit fijn, valt niet zomaar af tijdens het lopen. Dit is een voordeel. Verder is de geluidskwaliteit is erg goed!

g.bruens 01-04-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

Zit comfortabel, is erg licht en makkelijk verstelbaar. Heb zelf voorheen altijd met oordopjes gerend maar die vielen soms uit. Pluspunt vind ik dat je de oor pads er gemakkelijk af kan halen om te wassen.

Boekhorst 01-04-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

De koptelefoon blijft verrassend goed zitten tijdens het hardlopen. In tegenstelling tot bij het gebruik van oortjes was het niet nodig tussentijds te corrigeren, blijft goed op z'n plek zitten. Mooi vol geluid. Omgevingsgeluid blijft goed hoorbaar. Over duurzaamheid valt moeilijk nog wat te zeggen, heb 'm pas een paar dagen.

weensma 31-03-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

Algemeen oordeel zeer goed, vooral de geluidskwaliteit is prachtig (helder en diep geluid), blijft prima zitten tijdens het hardlopen, tegelijkertijd blijven verkeersgeluiden goed te horen, dus redelijk veilig. Duurzaamheid moeilijk te testen na een paar dagen maar lijkt me ok, de schelpjes zijn makkelijk te wassen dus in die zin wel zo hygienisch.

Betsbetsbets 28-03-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

Zit heel goed op je hoofd. Niet te strak, niet te los, dus het draagt prettig tijdens het wandelen en hardlopen. De koptelefoon ziet er sportief uit. Leuke kleur en niet te groot.
Zeker aan te raden.

flip.van.tiel 28-03-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

duurzaamheid is twijfelachtig, dit zijn typisch wegwerpproducten, pasvorm: ligt op de oren, niet eroverheen. Veel windgeruis tijdens verplaatsingen buitenshuis. Kleur is anders dan het standaard zwart

Gvandijk 27-03-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

Plus: soepele, lichtgewicht materialen waardoor je de koptelefoon bijna niet voelt.
De oorschelpen zijn naar het oor gevormd en sluiten goed aan op het oor.
Goed, helder geluid én het omgevingsgeluid blijft hoorbaar.
Min: Bij heel harde wind hoor je de wind een beetje fluiten.
Het zou fijn zijn als de koptelefoon nog iets kleiner gesteld kan worden, zodat ie ook strak zit als je niet zo'n groot hoofd hebt.
N.B. Duurzaamheid lijkt OK, maar ik heb de koptelefoon pas een paar dagen dus kan dat niet echt beoordelen.

Anton Dekker 27-03-2013
Geschreven voor: Philips SHQ5200/10

Ik loop graag met Muziek op, helaas waaien oordopjes altijd uit mijn oren. Deze hoofdtelefoon was de ideale uitkomst, hij blijft perfect zitten en geeft ook nog eens geweldig geluid.
Ook kon ik tijdens het hardlopen ook 't verkeer goed horen en dat is wel zo veilig (uiteraard op normaal volume). Ik kan hem echt aanraden !